İçeriğe geç

CHP, referandum hazırlıklarına başladı

Mart 31, 2010

CHP, olası bir referandum ve genel seçimlerde sandık güvenliğine yönelik eğitim çalışmalarını başlatma kararı aldı.

CHP Merkez Yönetim Kurulu (MYK), Genel Başkan Deniz Baykal başkanlığında toplandı.

Alınan bilgiye göre, gündemdeki konuların değerlendirildiği toplantıda, referandum ihtimali ve gelecek genel seçimler dikkate alınarak, örgütün sandık güvenliği konusunda eğitimine başlanması kararlaştırıldı.

Toplantıda, sandıkların açıldığı andan kesin sonuçların açıklanmasına kadar geçen süreçte millet iradesinin en doğru ve şaibeye yer olmayacak şekilde yansımasının önemi vurgulanarak, her aşamanın gözlenmesi ve usulsüzlüklere imkan veren uygulamalara karşı çıkılması gündeme geldi. Bu kapsamda parti örgütü ayrıntılı olarak bilgilendirilecek ve gerekli eğitimler hızla verilecek.

Bu arada, sandıkların açıldığı andan itibaren alınan sonuçların parti genel merkezlerine de ulaştırılmasının seçim güvenliği açısından önemli olduğu belirtilen toplantıda, buna yönelik düzenleme yapılmasının gerekliliği de vurgulandı.

From → Siyaset

Yorum Yapın

Yorum bırakın