İçeriğe geç

Mardin’de 3 dilde aile eğitimi

Mart 26, 2010

Mardin’in Yeşilli ilçesinde, “Aile Eğitimi Seferberliği Projesi” kapsamında üç ayrı dilde aile eğitim kursu açıldı.

İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen kurslara vatandaşlar büyük ilgi gösterdi. Halk Eğitim Müdürlüğü’nün uzmanları da, kurs merkezlerinde kadın ve erkeklere yönelik aile eğitimi vermeye başladı. Türkçe bilmeyenlerin de kursa katılması için eğitimler Türkçe, Arapça ve Kürtçe olmak üzere üç dilde yapıldı.

Yeşilli Kaymakamı Murat Girgin, ilçelerinde yapılan etkinliklerin eğitim seviyesinin yükselmesine önemli katkıları olacağını belirtti. Yeşilli Milli Eğitim Müdürü Erol Yaşar da ailelerin bilinçlenmesi için bu eğitimleri yaptıklarını söyledi. Türkçe bilmeyen birçok veli olduğunu ifade eden Yaşar, “Bu nedenle aile eğitimlerini rehber öğretmenler aracılığıyla Arapça ve Kürtçe dillerine çevirdik. Aile eğitimlerinin yanında aile planlaması ve aile içi iletişim konularında da seminerler veriliyor.” dedi.

From → Güncel

Yorum Yapın

Yorum bırakın